Sting – My Songs

Sting, האמן זוכה פרס הגראמי, מוציא את האלבום החדש My Songs, המורכב מ-17 להיטים מהקריירה העשירה שלו, שקיבלו פרשנות מוזיקלית חדשה. האלבום יוצא בפורמטים שונים, ביניהם גרסת Deluxe הכוללים שירים בהופעה חיה.

האלבום כולל הקלטות מודרניות, נאמנות למבנה של הגרסאות המקוריות וחוגג את הקריירה המוזיקלית המפוארת של סטינג כאחד האמנים הבולטים והמשפיעים בעולם. מאז הקמת להקת The Police ב-1977 עם Stewart Copeland ו-Andy Summers, הפך סטינג לאחד האמנים האייקונים ביותר בעולם, עם מכירות של 100 מיליון אלבומים, כשלאורך הדרך הוא זוכה לשבחים רבים. לאחרונה הוענק לסטינג פרס הוקרה בטקס BMI Pop Awards עבור 15 מיליון השמעות ברדיו של הלהיט Every Breath You Take, שהפך לשיר המבוצע ביותר מתוך הקטלוג של BMI הכולל מעל 14 מיליון יצירות מוזיקליות.

באלבום My Songs, יכולים המעריצים לשמוע גרסאות מרעננות של Sting ללהיטים שלו כמו: Englishman In New York, Fields Of Gold, Shape Of My Heart, Every Breath You Take, Roxanne, Message In A Bottle ועוד.

האלבום מלווה בהערות חדשות שנכתבו על ידי Sting, בהם הוא חולק את הסיפורים האישיים שמאחורי כל שיר וחושף כיצד נכתבו כמה מהשירים המוכרים והאהובים בכל הזמנים.

האלבום My Songs מגיע אחרי האלבום המשותף 44/876 של Sting עם Shaggy, שיצא ב- 2018 וזכה בפרס הגראמי. מאז יצא הצמד לסיבוב הופעות בצפון אמריקה, דרום אמריקה, מזרח אירופה ובימים אלו מקיים הופעות אינטימיות בבריטניה. בקיץ הקרוב יקיים סטינג סיבוב הופעות סולו חדש בליווי הרכב רוק, המציג את השירים האהובים שכתב לאורך הקריירה שלו. בנוסף, הכריז Sting על הופעות קבועות של My Songs בלאס וגאס, החל ממאי 2020.

האלבום My Songs הופק ונוהל אמנותית על ידי Martin Kierszenbaum (עבד עם Sting, Lady Gaga, Robyn), יחד עם Dave Audé (עבד עם Bruno Mars, Selena Gomez) ו-Jerry Fuentes.


האזינו ב-Apple MUSIC
האזינו ב-Spotify